בשלומוביץ IP נבנה במיוחד עבורך, מערך סימני מסחר ייחודי ומקיף בעזרתו תוכל למרקר את עצמך, ולהעניק לעסק שלך יתרון תחרותי משמעותי גם אם אין לך פטנט, מדגם או זכות מונופוליסטית אחרת,  זאת בזכות השיטה האסטרטגית שפיתחנו, והניסיון העצום שלנו ברישום סימני מסחר לא קונבנציונאליים ברשות הפטנטים וסימני המסחר, כמו גם ברשויות מקבילות ברחבי העולם.

כדי להבין כיצד אנו מתכננים את סימני המסחר, חשוב להבין קודם מהם התנאים הכלליים לרישום סימן מסחר. סימן מסחר חייב להיות קשור לטובין (ולטובין מסוג מסוים) או לשירות ובהתאם רושמים אותו בסוג מסוים ועם פירוט של השימושים שמיועדים לו; סימן מסחר ניתן ליצרן או לסוחר לשימוש בקשר עם הסחורות והמוצרים שלהם; סימן מסחר חייב להיות בשימוש או שתהיה כוונה בעתיד לעשות בו שימוש. זאת בשל כך שניתן לבקש ביטול הסימן אם לא היה נעשה בו שימוש בתום לב במשך 3 השנים שקדמו לבקשת הביטול: סימן מסחר צריך שיהיה בעל אופי מבחין זאת אומרת אסור להשתמש במילים או בדמויות המתארות את הסחורה הנמכרת או את השירות שניתן, אסור להשתמש במילות שבח, ואסור להשתמש במילים שמקובלות במסחר בתחום הספציפי שלגביו נעשה שימוש בסימן. כמו כן סימן מסחר אינו יכול להיות דומה עד כדי להטעות לסימן מסחר אחר שנרשם, או אפילו לסימן שהוא מוכר היטב גם אם לא נרשם. הדמיון נקבע על ידי מבחן שעושים ובו מבררים הםא קיימת סכנת הטעיה. לצורך כל האמור לעיל, נודעת חשיבות מכרעת לאופי בחירת סימני המסחר, ולדרך הנכונה שבה בונים תיק סימני מסחר שיכול להעניק הגנה מירבית על בעל הסימן, ולאפשר לו יתרון תחרותי מוחץ על פני מתחרים פוטנציאליים.

על מנת להקנות יתרון לעסק שלך, נמפה את תחום העיסוק שלך, ונגדיר עליו נקודות קריטיות שאותן נוכל לחזק באמצעות סימני מסחר מתאימים. סימנימסחר, למוצרים מיובאים, שונים מסימני מסחר לשימוש בחנויות מקוונות, או לשימוש בסטארט אפ. ביחד נבנה את תיק סימני המסחר המתאים ביותר וזה שיאפשר לך למרקר את עצמך. השאר הודעה כבר עכשיו והתחל את הדרך לתיק סימני מסחר משלך.